Klassfoto ^^

Hej :)
Idag har jag inte orkat/hunnit bloggat .
Har varit på stan med Liv idag :)
Köpte en ansiktsmask :)
Som jag ska använda innan skolan imorn eftersom
vi har klassfoto .
Ska locka håret ♥
Drog ut typ alla mina tröjor och provade för att
kolla vad jag ska ha på mig.
Ska ha :
En svart/blå klänning & tights
lr
en beige/röd kofta , svart linne & jeans.
Vad tycker ni ?
Kommentera !
Ska snart ta nåt att äta , kolla Tv sen måste jag sova
för ska stiga upp halv 7 imorn för att hinna duscha,
locka håret osv osv....

Godnatt sen :)
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Leila

Jag tycker koftan ;)

2011-03-01 | 07:11:10
Kaita

Koftan :->

2011-03-01 | 07:11:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!