Sunday ^^

Hej hej ^^
Idag är det ju Söndag(?) ja men jag hatar söndagar !!
Det är typ såhär:
Först är det Lördag man ba åh helg lr nåt sen är det Söndag då
är det typ såhär:
Jag måste städa till råttorna varannan söndag ,
sen måste man fixa för tydligen måste man gå
till skolan på Måndag också(?) och så är det så
jobbigt för man får inte sova på morgonen !
HOOFF
ne men seriöst.....
Har varit ute idag lite.
Det var sådär ganska fint väder och så fotade jag & Fanny lite bilder.
Ska lägga upp lite bilder som jag inte har lagt upp än,
sen typ julafton lr nåt iaf 2010..

typ påväg upp på taket ^^

hoppade från taket



Lägger upp fler sen :)
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!