You're Not Sorry

Hej hej ^^
Lyssnar på You're Not Sorry ; Taylor Swift♥♥
Den är såå bra :)
Vet inte om jag kanske ska sjunga den ist?
hihi busig.. ne ^^
Men jag har alltid så beslutsångest haha...
Idag har jag varit med Liv & Moa :)♥
Det var jättekul !
Först körde vi mörker - kurragömma i källaren,
Sen hade Liv utvecklingsamtal,då gick jag & Moa
till henne ett tag & åt cupcake's :)
Moa hade ju bakat dom själv,dom var goda !
Sen körde vi jaga & kurragömma igen & typ det :)
Sen var jag med Liv för Moa skulle på stallet.
Svamlade ju mest hahah ^.^


redigerade bilden på picnik
Tagen i Vietnam - Hoi An

//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elli

Vad fin bild !!

2011-02-09 | 18:34:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!