Back To December

Hej :)
Idag har jag varit jättetrött & inte orkat blogga..
Hade ju stall(teori)
Kom hem,duschade,kollade Vänner,nå mer
har jag inte gjort,förutom skola då :)
Imorn ska jag,Moa,Mickis,Sara &
kanske Alva
på stan♥
Sen har lärarna nå möte(P.U.S)
Så vi slutar efter lunch ! :D
Då går vi gå på stan då.
Lyssnar på musik och försöker bestämma
vad jag ska sjunga hoff har beslutsångest !!
Har 3 alternativ(alla med Taylor Swift):
Back To December
Jump Then Fall
    lr
Invisible.
Alla är så bra men vet inte :/
Hoooff hjälp ;)
Tumblr_lf8t735bdm1qdsaxko1_500_large



Tumblr_lf8ejtdv3i1qb9uyvo1_500_largeYou Belong With Me

Tumblr_lf4s96m6eo1qcezh0o1_500_large

Inspiration,other,people,taylor,swift,,hippie,celebrity-dfb16dbeeb415dec03eec4433dc917f8_h_largehehe :¨)♥
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!