Dag 1 – Presentera mig själv.

Jahaa nu ska jag alltså berätta lite om mig : Jag heter ju Lina & bor i Kiruna. är 12 år gammal. Jag har 4 hundar men 3 hoss mamma & 1 hoss pappa. Dom som bor hoss heter: Smilla,Texas & Nadja & Alva hoss pappa då :) Sen så bor jag på stan med mamma & i Kurra hoss pappa ..... Men nu vet jag dock inte vad jag ska skriva om mig nå mer men kommentera om det är nått mer ni vill veta om mig :) Hej dåå skriver imr <3// Liinaaa btw, jag ska nog till Gällevare med Liv så jag kan nog inte blogga under helgen då men ska fota & skriver sen när jag kmr hem ;) Blogg.se dampar så jag kan inte göra några hjärtan elr ladda upp bilder så ni får nöja er :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!