Dagens...

DAGENS VILL HA: mkt inget jag kommr på nu
DAGENS KLÄDSEL: Lackleggins,ljusblå tunika,
svart linne & smycken
DAGENS FRISYR:Utsläppt ;)
DAGENS LÅT: What The Hell;Avril Lavigne
DAGENS PLANER: Vara med Liv
DAGENS SAKNAD: många
DAGENS DUMMASTE: När jag,liv & lina skulle
gå från badet i skolan halkade vi nerför
en backe hela tidn haha
DAGENS MISSLYCKANDE: Vi kom typ inte upp
sen åkte jag ner baklänges med huvet först
för Liv tog tag i mig när hon halkade ;))
DAGENS DROG:nejtack ^^ 
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS:hmm får väl se x)
DAGENS HUMÖR: sådär lite glad :)
DAGENS CITAT:
So what if I go out on a million dates,
You never call or listen to me anyway..
..What The Hell;Avril Lavigne
DAGENS ROLIGASTE:Ska vara med liv :)

Dagens Bild:
Haha gillar denhär bildn ♥
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!