Jag vann :D

Hello!
Sry att uppdateringen har vart
så seg den senaste veckan.
Men snart börjar skolan så då
blir det väl 1-3 inlägg per dag.
Nyss fick vi hem ett paket från ''Egmont kärnan''
till mig :D
Så jag öppnade den & såg att jag hade vunnit !♥♥
Det var en tävling i Julia(tidning)
Man skulle hitta på rim till det man ville ha så
jag fick hem 3 ''Bed Head'' produkter ♥
Märket hetr då Bed Head men själva produkterna
var Dumb Blonde (för blondiner)
Och jag är ju det så.
Fick:
1.Balsam/hårmask (samma då man kan ha det till båda)
2.Smooting Stuff (håret blir mjukt & lent)
3.Shampo.
Blev jätteglad för jag vinner aldrig och har nog
aldrig gjort det :D
Men dom är ju ganska dyra så det var bra att ha.
Mitt rim var nåt med Fin,blondin osv.
Allt.

Smooting Stuff ♥

Hårmask/Balsam ♥

Shampo ♥

Bevis ;)
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Leia

Grattis :D

2011-01-10 | 17:10:52
Minna

Vad kul att du vann !

2011-01-10 | 17:11:07
cassi

grattis! kul att vinna något, ja har ALDRIG vunnit nåt :(

2011-01-11 | 08:13:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!