Test ^.^

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Åkte till vietnam typ :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget. 
3. Fick någon du känner barn?
Inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja
5. Vilka länder besökte du?
Vietnam♥
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Ja mkt.
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
vet inte
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det har hänt mkt som jag inte orkar skriva här men
kan nog inte välja,åkt till Vietnam t ex.
 9. Vilket var ditt största misstag?
Inte vet jag...
10. Vilket var ditt bästa inköp?
Har köpt jätte mkt snygga klädr & andra saker.
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag.
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Vet inte..
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Febr & förkyld,ingt mer.
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Billionaire (Bruno Mars) & Hey Soul Sister(Train)
15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Mkt sämre..
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Inget jag kommr på nu.
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej det tror jag inte.
18. Hur var din julafton?
Bra & rolig !
19. Blev du kär?
Ja ;)
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
One Three Hill & Vänner♥
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Hatar ingen men jag gillar inte vissa personer.
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
The Twilight Saga.
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Taylor Swift ! Älskar hennes musik & röst♥
24. Önskade du dig något som du fick?
En Iphone 4 t ex :D
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Säkert
26. Vilken var årets bästa film?
Eclipse,The Last Song,Taken mm.
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma hela dan :)
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Träffade nog inte så många.
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Typ tunikor :) Gillar midjekjolar♥
Och Jeans♥
30. Vad fick dig att må bra?
Inte så mkt..
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
??
32. Vem saknade du?
Emma,Moa mm
33. Vilken var din bästa månad?
Kanske Juni :)
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Tror inte det men det finns mkt som andra skulle ha gjort bättre!
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Hoppas det blir bättre..
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!