kkkkkladdkaka :s

Hej på er nu sitter jag och malin med varsin dator brevid varann och är typ helt osociala men aaa.
Idag så har vi vart på stan och då köpte jag ett rött och ett vitt linne. Malin köpte en tandborste,ett par skitsnygga jeans och ett vitt linne. Båda är sugen på kladdkaka men ingen har gjort något av det som typ göra en ;)
senare ska vi gå ner till havet och fota lite sen ska vi kanskse om vi orkar så slänger vi väl ihop en kladdkaka men vi får ju se... igår så var vi typ uppe till 2 hlv3 haha det var ganska roligt. Hon ringde till n person och pratade i typ flera timmar.
sen på morgonen väkte idafjellborg mig och sen väkte hon malin åxå senare ringde en annan till malin och då tyckte den att vi lät lika så den trodde att den pratade med malin när jag pratade ;D det var kulit nu ska vi snart kanske vara lite sociala med varann men aaaaa hej då skriver senare p & k // Lina<3
har tyvärr ingen bild men ska fixa det till senare ....
btw ska fixa ny blogg men ska nog ha kvar den :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!