Saknat!

Hej alla glada :)
Nu kan jag äntligen blogga igen har faktiskt saknat att skriva om oviktiga saker.
För jag har ingen att berätta dom oviktiga sakerna för. :(
men iaf har ni haft det bra eller?
Det har jag. Som jag skrev så träffade jag min kusin.
H*n har blivit ännu mkt längre än sist och det har ju jag åxå men
känner mig kort när jag pratar med h*n.
Vill inte skriva vad den personen heter elr sånt för jag
tycker att det är ganska oviktigt.
Men iaf är vi i boviken nu och igår när vi åkte så
stannade vi i boden och hälsade på mina tremännigar också åt vi middag där.
Men Malin var inte där :(
Men hon kanske ska komma hit och de ska bli kul om hon gör det.
För jag har inte träffat henne på ett tag så...
Men ska försöka blogga så mycket jag kan me vill ju få lite färg så jag måste vara ute
för jag får inte lätt färg.
okej det där var ganska oviktigt... :s
ajaa nu ska jag gå och börja sola
vi hörs <3<3// Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!