Sundsvall, here I come

chaoo, idag har det inte hänt mkt.
Fast det finns inte så mycket
att göra här men....
imorron börjar vi rulla mot
Sundsvall, då ska vi äta middag någinstans sen sova på
ett hotell. Kommer inte ihåg vad den heter men. :/
Sen vet jag inte så mkt vad som ska hända men vet att
vi ska till Riga ;)
ajaa det blir nog mitt sista för idag men vet inte kan
försöka blogga i bilen på väg ner ;)
Men min dator har jätte dåligt batteri och den måste nästan vara
i laddaren hela tiden :(((
hej då nu ska jag vara och kanske duscha eller så gör jag det imr får se:)
denna låt påminner om en person.



                                                                                                               
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!