Sundsvall

Hej nu är vi i Sundsvall. Började åka 12 och var framme vid 5. men steg upp halv 9, men vi var och åt så jag kunde ju inte blogga.. pappa och anette är nere i baren men jag stannade så jag kunde blogga.. :) Nu sitter jag här med en dricka och nötter. Imr bär det av till Trosa det roliga med det är att jag har inte träffat dom som vi ska bo hos men det har ju pappa och anette. Känns konstigt att jag ska bo hos några som jag inte ens har träffat. Och en annan sak som är roligt, när jag satt i bilen gjorde inget så hade vi med en fanta och vatten då kom jag på att om man lägger ihop dom orden blir det ju FANTEN :D pihfan vad jag är duktig jo tack jag vet :)
nej nu måste jag gå och dricka nått nötterna var så salta men vi hörs puss<333// Lina


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!