Vagnhärd

Hej på er har inte kunnat blogga elr joo men har haft annat för mig :)
Nu är vi i vagnhärd elr vad det nu heter.Dom har jätte mkt djur här.
Domhar 2 hästar som heter Nisse 5 år & Fixarn 20 år,4 katter som heter Missan 1 år,Melker vet inte,Kristina vet inte heller & Korven som jag inte heller vet ;) sen har dom en hund som heter Sigge men vet inte vilken ras det var någon blandning mellan labrador och någoting... sen har dom 1 tupp och 3-4 höns. 3 kycklingar ;)
det var nog alla men ska fota alla och sen lägga upp bilderna ;)
Igår så till efterätt åt vi pollytårta med punchgrädde ( jag åt inte grädden för det är inte gott med punch)
sen så skulle vi kolla om Melker åt den och det gjorde han så han blev en kul typ senare ;)))
vet det låter som djurplågeri men inte det :/
ajaa nu ska jag vara social med hästarna och sen kanske med dom andra människorna ;)
puss på er har inte bild menmen ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!