2 dagar ! :D -

- kvar av skolan :D
längtar såhä-------------är mkt ;)
Jag längtar tills jag få slippa detdär djävulshuset -.-
Ne men hatar min skola och har gjort det sen typ 4:an och så...
Men blir nog kul å börja högstadiet,eget skåp och så får vi betyg !
Sen ska min klass splittras vilket är ap - bra *.*
Jag tänkte bara säga vad min skolavslutningsoutfit blir:

Vit t-shirt med tryck som inte ska synas under klänningen - gammal
Puderrosa klänning med detaljer - Talkingclothes.se
Vita tights med spets detaljer - KappAhl
Vit spets kofta - KappAhl
Rosa handväska med svart spets - KappAhl
Bruna gladiator sandaler - H&M

Var på stan idag men det kommer i ett annat inlägg.


gammal bild.
Ska kanske ha det halsbandet + likadana öronhängen från Hiphopbutiken.se

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!