byee :(

hej. Snart ska jag till fammo för jag ska sova där sen ska jag till stan på trosdag för att gå på kf med liv :)
men jag har ingen dator så kan inte blogga men ska försöka blogga när jag har en dator men kanske selma hinner slänga in nått inlägg vet inte men ändå skriver direkt när jag har en dator :)
hej då och vi kanske syns nån dag om det är någon speciell som bor i kiruna som ska på kf och läser våran blogg.
vet inte vad det var men ändå. p & k <3<3// Lina
skolavslutningen 2011 <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenni

Hej jag letar efter munken pipisen du har köpt vet diu var du köpte den vi har hundar och jag letar med ljus och lykta efter denna men då jag sökte på internet så kom din blogg upp och ja precis en sån



Tacksam för svar

2011-07-02 | 12:29:51
Ida

Hmmmm.Fiinfiin man är :/

2011-07-06 | 21:22:29
http://iloveyounow.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!