dålig bloggning :(

hejhej på er!
jag vet jag har inte bloggat men ska försöka nu medans selma är i kangos
sen ska jag ju åxå försöka komma ihåg men det går inte så bra som ni kanske märker,
det är inte schysst mot selma för då måste hon ju som blogga annars så blir det tillslut ingen som läser bloggen nå mer.
Selma när du läser detta så förlåt ska bättra mig!
men iaf så har det vart mycket med fika för oss i helgen.
Först så på torsdag hade vi kommfrimationsfika för emma hade tagit konfan på onsdag
sen på fredag var det ju midsommarafton så då kom min lillkusin m. fam & åt middag sen fika.
Lördag fyllde pappa år.
och idag så fyller en bekant till oss år så då var vi
där & fikade sen skulle vi till mamma & sen på torsdag är det ju kirunafestival & då ska jag nog gåmed Liv om det går men sen ska jag åxå vara & träffa min kusin Stig för vi har typ inte pratas vid sen förra kf såå:)))
jag har anders dator så jag kan inte ladda upp några bilder men ska göra det senare
hejdå skriver senare elr imr :) <33// lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!