Juicy Couture

Är med i en tävling där man kan vinna märkergrejs från Juicy Couture :)
Man skulle iaf skriva en motivering om vilken ''juicy personlighet'' man är ^^

Jag är couture couture.
Har inte märkeskläder eller alltid nya outfits.
Jag gillar att göra som jag själv vill och ''sätta mina egna trender'' ,det spelar ingen roll
hur dyrt det är eller vad det är för märke,bara jag gillar det.
Det spelar ingen roll vad andra tycker om mina kläder.
Jag vill inte vara bortskämd och är inte den som skryter om att jag har köpt nåt nytt.
Jag gillar lite gammaldags saker och mycket detaljer.
Är inte den som sminkar mig och när jag väl gör det så känner jag mig extra fin.
Det som stod på couture couture stämde bra in på mig.
Men dom andra personligheterna också.
Som Juicy couture,jag gillar smycken som ser lite gammeldags ut.
Har varit i Paris en gång och vill gärna tillbaka.
Sen Peace Love,jag älskar att vara ute i naturen,och så älskar jag även djur.
Jag gillar den naturliga & bohemiska stilen så peace love är nästan lika mycket mig som couture couture.
Hade verkligen blivit överlycklig om jag vann,har bara vunnit en tävling förut även om jag deltagit
i säkert 30 olika tävlingar i tidningar osv.



//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!