Silence Speaks

tjaa hej och allt det där.
idag så har jag inte gjort något speciellt men igår var jag på stan med Ida<3
imr är det KF :D ska kolla Petter,September,Nicke borg & Daniel Adams-Ray.
alla är på olika dagar så jag & liv går hela helgen om det går som planerat.
Och sen på Kirunafestivalen så ska jag träffa min andrakusin som jag inte har parat med sen förra
årets kirunafestival ;)
så det ska bli kul hoppas att h*n tycker det åxå
 men man vet ju aldrig.
nu tråkar jag väl ut er men nu kommer det roligare nyheter.
det var så kul när min lillkusin var här på midsommarafton
då hade hon en prinsesskrona som hon
hade gjort på dagis på sig sen så "glömde" den här sen kom dom ju
nästa dag så kom dom för pappa fyllde år och
då "glömde hon den igen så nu är den här.
Jag tror att det var för att hon skulle få komma tillbaks och då blir det ju att lek amed oss;)
eller så glömde hon den bara 2 ggr ;)
jag har typ inte haft självlockigt hår men när jag vaknade så såg det ut som att jag hade lockat det men det har jag ju inte gjort;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!