Yoghurt

-stavas det så ? x)

Hello !
Förlåt ggr 3682640650 för att uppdateringen har vart så seg och bajs dålig :(
Men statistiken har varit helt okej ändå :)
Kom hem från showen typ halv 9 & så gick jag & mamma ut i spöregnet med hundarna :D
Var ändå mysigt ute , gillar som sagt regn ^^
Är jätte trött i benen och har redan krypit ner i pjamasen(stav) men hade inte tänkt sova
förrän om ca 1 h , ska läsa min spännande bok också :D
Äter lite yoghurt nu , med músli(fast det ska va 2 prickar på u:et)
Gick ganska bra på showen , Sen åt vi tårta som smakade piss(typ) och kollade
på en film från norrbyskär .
Höll på att dö av svett(ue) och hade lust å typ springa hem & ta en dusch haha men
ja , det var ganska kul och se när jag gick i höga äventyrsbanan och sköt fram selen xD

ca 2/3 år gammal bild från Kangos ♥
//Selma ♥

Ps: min mobil har dött lr nåt så det får bli gamla bilder & weheartit :/

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!