Hejhej :)

Hej,
nu är jag ju i Malmö med emma. ;)
idaag så är Emma med Lisa i skolan & jag är
med Lisas mamma på hennes jobb.
Hon jobbar på djursjukhuset & idag så skulle
deras hund ta ultraljud, då fick jag vara med och hjälpa
till. Alltså att hålla fast Alice & kela med henne så hon inte blir så stressad.
Det var jätte kul.
På trosdag ska jag föölja med Lisa & Emma till djursjukhuset :)
Det ska bli riktigt roligt.
Vi kom på lördag där kring 12,
då fikade vi sen åkte jag & Lisa till stallet.
Då fick jag rida hennes häst.
Det var as kul.
Sen på söndag åkte vi till entré ( ett shopping center )
då köpte jag lite smycken & lite kläder.
lägger upp blider på dom sen föa jag har inte med kameran till jobbet ;)
Inte sladden heller ;)
Men iaf sen på måndag så vaar jag,Emma & mommo åxå på entré igen för
emma skulle köpa en väska & jag hade lagt undan en sjorta * stavning.
På torsdag & fredag ska jag & lisa till stallet.
Jag ska kolla på när hon rider & sen kanske jag åxåx ska rida :)
aja nu ska nån annan ha den här datorn,
hejdå skriver sen ;)
♥♥// Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linnéa

Hejsan.

Är det där vart din kusins mamma jobbar? :o

kul att veta :)

2011-03-08 | 13:10:31
Lina

Ja det är det :)

2011-03-08 | 13:11:33
http://selmalina.blogg.se/
Hej det här är ju det längsta inlägget i hela bloggen :) jätte bra :d

Hej det här är ju det längsta inlägget i hela bloggen :) jätte bra :d

2011-03-08 | 22:01:57
Anonym

Hej det här är ju det längsta inlägget i hela bloggen :) jätte bra :d

2011-03-09 | 23:44:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!