Hemma från Alperna

Hej !
Är hemma nu :/
Jag hade kunnat stannat några veckor till ^^
Kom hem vid 12 på natten igår.
Det var jättejätte fint där ♥
Vi bodde på ett av Alpernas berg (tror jag)
Och det var utsikt över alperna .
Det var ett ganska stort hus lr stuga då.
Och så när man åkte dit åkte man upp för ett ''berg'' så vi bodde
ganska högt upp .
Vi Kom fram på Lördag kväll (typ 11)
Så vi gick och sov typ direkt.
Sen på Söndag åkte vi slalom ♥
Vi åkte några timmar sen efter det gick vi runt på ''stan''
det var mest sport affärer där , det var ju nedanför backarna.
Det första stället vi åkte på (Söndag & Måndag)
hette Morzine.
På Tisdag & Onsdag åkte vi i Montriond lr Avoriaz (vet inte vilken det var)
Där var den jätte fint , mkt finare än Morzine.
Det var jätte fint där.
oj det sa jag redan
Vi åkte slalom i 4 dagar och varje dag var typ såhär :
Vi åker nån timme , stannar och äter lunch.
Åker vidare i några timmar , kommer hem till stugan vid 5/6,
duschar , äter middag , spelar kort sover x)
Men det var jättemysigt ^^
Har inte sladden till kameran här men fotade med mobilen också.

Ja det är min väska , på flygplatsen.

Den ville inte rotera men det är cupcakes på Genéve's flygplats ^^


Fotade lite när dom irrade runt och försökte hitta till Morzine ( där stugan var )
Fast dom här bilderna är från Genéve då.


det var nån resturang .








sry för ''kvalitén'' på bilderna men det var ,mörkt och så satt jag ju i bilen.

Här är lite bilder från stugan :

Det är inte våran stuga men bergen bakom är Alperna ♥


Här kom man ut om från sovrummen , det fanns dörrar så när man gick ut
såg man direkt bergen och det .


nedanför stugan.


fönster i vardagsrummet/köket.


Så kunde man sitta på altanen(stavning)


Stugan.
Här ser man också bergen lite ♥


Också utanför stugan :)








Och här är lite bilder från ''stan''






På Torsdag var vi i Thonon(stavning) och shoppade :D
Allt jag köpte :
Turkos/vit/rutig skjorta - Pimkie(affär) ca 14/15 euro
Grå t-shirt - Pimkie 10 euro tror jag
Svart nättröja - Jennyfer 20 euro
Grå huvtröja med cupcakes - Jennyfer 16 euro typ
Rosa/vit hårband - Jennyfer 4 euro.

Bilder på vad jag köpt kommer imorn lr ikväll ,
Imorn kommer också mer bilder :D
//Selma ♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lizai

Åh vad fina bilder !

LÄngtar tills du lägger upp fler bilder :D

2011-03-12 | 14:53:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!