Jag hatar Måndagar (!)

Hej hej :)
Idag har jag som vanligt vart i skolan .
Det var sådär .
Vi gjorde inte ngt speciellt.
Snart ska jag gå och skriva färdigt deckaren som vi skriver
på svenskan .
Senare idag kommer jag ladda upp bilder på det jag har köpt.
Och nu orkar jag inte fota dagens outfit den kanske kommer senare den också.
Imorn har vi ju sovmorgon så då kanske jag hinner
slänga in ett inlägg på morgonen.
Imorgon blir nog bloggningen ganska dålig och kanske idag också.
Jag har ju som vanligt teater imorn och så har jag läxor att göra :/
Snart ska jag också ladda upp bilderna från Alperna :D
Tumblr_lcd1b1wobs1qbg37io1_500_large
we♥it
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!