Nåt test jag hittade för jag har inget att göra alls -.-

dagens:
frisyr:inget spec
 
låt: 
tvprogram: Ghost whisperer

vill ha: nya kläder
 
tråkigaste: att jag inte hittade nån film att hyra -.-

roligaste: Fredag :)

senaste person som:

sov i din säng:
 
såg dig gråta: jag själv

fick dig att gråta: 2 personer(anonyma)

fick dig att börja skratta: jag vet inte

du gick på bio med:
Liv,jimmy & Louise

skickade ett e-mail till dig:kollar inte

skickade ett SMS till dig: pappa

har du någonsin:

sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: nej
 
bråkat med ditt husdjur: bråkat ? nej inte på riktigt

drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:Inget ''helt galet'' 

extra stuff:

vart vill du gifta dig:inte i sverige -.-

vem hatar du verkligen: hatar ingen 
 
varit kär:nej det tror jag inte 
 
kör du bil: nej
 
har du ett jobb: nej
 
gillar du att ha folk omkring dig: Nej inte dt ''folk'' jag känner
 
är du ett hälsofreak: nej ;) kanske lite
 
är du ensam nu: på övervåningen ja '.'
 
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: alltid dom dåligaste eller bästa 

favorit:
rum i huset: mitt rum
 
typ av musik: country
parfym: Alyssa Ashley vanilla & JLO vet inte vad den heter.

godis: sura
 
tidning: Julia

film: the bodyguard,fame,remember me osv..

de senaste 24 timmarna, har du:

gråtit: ja
 
köpt någonting: ja

varit sjuk: nej
 
sjungit: ja ^^

sagt "jag älskar dig": nej

velat säga till någon eller några att du älskar dem: nej.
 
träffat någon ny: ne
 
saknat någon: ja

kramat någon: ja

kysst någon: nej

ätit: ja

jag vet det är inte så roligt att läsa menmen..
//Selma ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!