♥o.c♥

Hej :D
Idag blev dt inte så mkt bloggning menmen..
Har precis beställt tredje säsongen av ♥o.c♥
Tänkte beställa fjärde också men den gick inte att köpa :'(
Men det är ändå 7 discar i tredje så :D
Längtar så mkt tills den kommer !!
Men jag ska gå upp snart och borsta tänderna ;D
Sen ska jag läsa Hungerspelen ♥
Det är egentligen Hannas bok men jag har lånat den och den
är sviin bra !

Handling -
24 ungdomar vals ut för att bli stylade,intervjuade osv osv...
Dom får då komma till vad dom kallar ''huvudstaden''
Det är en kamp om liv och död.
Spelets utgång : Den sista som överlever vinner .

Där lät jag proffsig tycker jag ;D
Ne men den är jättespännande :D
Sen måste jag stiga upp halv 7 imorn för ska locka håret :-D

macarons :D
Bilden är från Alperna ;D
Godnatt // Selma ♥

Ps - imorn kommer resten av bilderna + allt jag har köpt :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!