Packat *.*

Hej hej :)
Idag var jag med Mickis , Liv & Lina på stan efter skolan.
Sen gick jag på gitarren och efter det gick jag hem till mamma , då
packade jag ner lite grejor som jag ska ha med till Alperna .
Sen åkte jag hem , åt middag , packade i min resväska :)
Jag köpte min resväska i Vietnam i somras , det är en Louis Vuitton resväska :D
Packar mer imorn för jag måste ju använda t ex tandborste innan.
Sen åker vi vid 6 på morgonen(lördag) till flygplatsen här i Kiruna och sen till Stockholm.
Där är vi ett tag sen åker vi vidare till Köpenhamn , är där i några timmar
och så åker vi därifrån till Genevé i Schweiz :DD
Sen är vi där från Lördag till nästa Fredag ♥
Det är ändå skönt då hinner man vara hemma på helgen innan skolan :)
Tar såklart med kameran och Iphonen och fotar massor !
Kan kanske blogga nån gång med Iphonen , sen får vi ju se om Lina skriver nåt.
Hon åker ju till Malmö :)
Vi åker samma flyg från Kiruna till stockholm och stockholm till Köpenhamn :D



och min mysiga huvtröja ^^
//Selma ♥

Ps - i Alperna är det fake snö för att det inte har kommit
typ nån snö alls :)
Så på vägarna är det grönt :D
Så jag ska ta med converse och skinnjacka *.*

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!