Shoppat ^^ fast inte idag ..

Hello ;)
Har gjort klart deckaren nu lr inte hela men iaf ..
Här kommer dom ''lovade'' bilderna på min shopping :D :
Först en bild på dagens outfit :

Ganska dålig bild men jag har en röd lampa så dt är drf :/
Skjortan köpte jag på Pimkie som sagt.
Den är mint grön & vit :D


naw -^^- Också från Pimkie.
Det är i provrummet , bilden blev så söt då :)


huvtröjan från Jennyfer.
Den är grå bilden är också lite röd :/


närmare bild

Sen var det en svart nättröja men fick ingen
bra bild så då vill jag inte lägga upp den..


och mitt underbara hårband ♥
Är helt kär den är så söt och så åh ^^


en till bild :)

Snart ska jag ta en dusch sen ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorn.
Kanske nättröjan lr mimmi/musse t-shirten :D
Så det kommr ingen mer bloggning idag.
Sov gott sen //Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna - Chan

Vad är Pimkie för affär? :o ^^'

2011-03-19 | 13:09:15
http://kawaiisanna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!