Varit på stan så dålig bloggning idag ;/

Hej :)
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag !
Var på stan med Alva,Liv & Ida :)
Det var kul.
Vi fikade på Safari åt en drömkaka & hallonsoda.
Vi skrattade ''ganska'' mkt så alla typ kollade på oss ^^
Sen är ju jag väldiigt klumpig så när jag gick upp för trappen
fick jag säga såhär : 1,2,1,2,1 för varje trappsteg jag tog ;)



min söta börs i hörnet ^^

Sen köpte jag ett läppglans på Lindex för 30 kr.

Den är jättefin :)

Sen köpte jag en kofta på Lindex som kostade typ 150 kr.

Den är jättefin =-)
Mitt hår såg faktiskt jättefint ut på denhär bilden :D
Fast jag har ju redigerat den så..

Sen åkte jag , pappa & Fanny på coop.
Vi köpte chips och sen beställde vi hem thai mat :D
Jag åt nudlar.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!