When I'm Gone ♥

Hejhej. Idag så har jag inte gjort något känns det som iaf ;)
Först vaknade jag där kring 7 men sommnade om igen.
Sen steg jag upp typ 9 vet tidigt men ändå.
Då var jag inne på datorn ett tag se gick jag & duschade som jag hade sagt till mig själv att jag ska göra
typ varje dag. Och ja jag har faktiskt duschat dom andra dagarna om ni undrade ;b
sen så skulle Emma vara med Fanny & då ringde jag Selma men hon orkade inte vara meed någon.
Så jag har spenderat resten av dagen hemma & gjort typ inget.
Sen där kring  4 5 tiden så knackade det på dörren och där stog det en man elr vad man nu ska säga,
Hans bil hade typ fastnat i Rautas och frågade om hjälp men jag var ju ensam så jag hade ju ingen att hämta elr något ;)
ajaa nu ska jag kolla TV men skriver kanske senare eller imorron.
hejdå♥♥// Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!