I'm gonna find someone someday,who might actually treat me well

Måndag :
Vi åkte tåg från Kiruna - Boden.
I boden gick vi och köpte typ chips på nån affär.
Vi väntade på nästa tåg i typ 1 & en halv h.

Lina & Sara.

Sen på tåget drack jag och Moa ''lite'' mjölk (haha^^)



haha kolla mitt öga x)

Sen kom vi fram till Umeå & gick typ 2/3 km till vandrarhemmet.
Och lite senare typ vid 11 åt vi på Max.







Sara & Liv.

Tisdag:
Vi började med att städa rummen osv.
Åt frukost.
Efter det satt vi och väntade på bussen,

Liv & Moa.

det tog ca 30 min att komma till hamnen.
Då hoppade vi på ''färjan''(liten) till Norrbyskär.
Det tog ca 10/15 min.
Vi fick dra våra väskor på nån stor ''vagn''.
Vårat hus var inte så fräsht(stavning) -.-





fint.

Sen hade vi 2 aktiviteter den dan.
först hantverk , var ganska kul men gjorde inte så mkt.
Sen hade dom andra lek & idrott men jag & mickis ville
inte vara med så vi gick på en promenad
med Ida.w's mamma,ida & jennifer från c.

vi gick till havet,det var jättefint :D









Onsdag :
Vi hade 3 aktiviteter.
Började med Paddling,paddlade med Mickis.
Det var jättekul :)
Vi paddlade till några gamla vrak(typ 100 år gamla)
Det var coolt ;)
Vi paddlade i 2 h typ.

Andra aktiviteten var stabbarna.
Var inte så kul x/
Och sista aktiviteten var hög äventyrsbana.
Det var roligast.
Ganska läskigt men sist när man skulle komma ner
så fick man hoppa ner i en gunga,man gungade jätte högt haha ;D

säkert 4/5 m upp.

Mer kommer i ett annat inlägg.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!