Järnvägsparken! :d

Hejhej. Idag så har jag varit med Mikkis & Liv. Då cyklade vi till järnvägsparken & körde jaga. Liv's kusin & några av hans vänner var åxå med. Men sen vrt Liv tvungn att åka hem så då åkte jag & Mikkis åxå det. Idag så hade vi PUS. Då fick vi sluta efter lunch, sen hade jag ju stall. Då fick jag rida Sillen. Han har så konstig galopp. Det är som typ trav/galopp. Sen så fick vi stå i lättsits. lltså när man atår upp i sadeln. Först i skritt sen i trav. Det var roligt men nu hr jag ont i fötterna. Ajaa nu ska jag göra annat men skriver senare. puss & kram // Lina <3 Blogg.se dampar som vanligt så kan inte ladda upp några bilder men gör det senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!