Rainbow

Hej igen :D
Ska snart gå och sova,har faktiskt bestämt mig att jag ska gå och sova halv 10 varje dag *stolt*
För inatt sov jag bara typ 7 h och det är verkligen för lite :(
9 h minst ska det vara :D
Och jag stiger upp halv 7 varje morgon så -_-
Imorn har vi sovmorgon sen kanske jag ska kolla prao plats med Mickis & Liv.
Vi ska praoa på dagis, annars vill jag praoa på nån affär :)

Btw jag tror inte jag har berättat att nästa vecka på Måndag vid lunch(12.06 faktiskt) så
hoppar vi (a,b & c) på tåget till Norrbyskär :)
Vi ska på klassresa då :)
(med a,b & c menar jag 6.a(min klass) 6.b & 6.c)
För er som inte vet vad Norrbyskär är så :
Det är en ö utanför Umeå där vi ska bo i nåt hus.
Tjejerna i ett killarna i ett.
Vi har fått välja högst 6 aktiviteter som vi ska få prova.
Jag valde :

Hantverk = typ tröjtryckning
Paddling = man paddlar (?)
Hög äventysbana = en äventyrsbana som är hög.
Trapets = man hoppar typ nåt sånt (?)

Kommer inte ihåg om jag valde nåt annat.

Nu ska jag dricka lite varm choklad , sen sova !

titta vad fint jag gjorde vägen i Kurra :D


visar mer bilder av min väg konst imorn :D
Godnatt //Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!