REGN!

Tjeenare. Idag så har jag vart med Mikkis & vi var ute,men vi gjorde typ inget för det regnade & det. Har just duschat & mamma gjorde inbakande flätor. Så imr har jag nog om det inte blir failat så har jag änglalockar elr vad man nu säger. Men iaf så på gympan körde vi boboll & när jag stog i andra boet så missade vem det nu var bollen som var typ ''hemma''. Då skrek någon att jag skulle springa & då gjorde jag det men sen ropade nån att jag inte kunde det. så då var jag påväg tillbaks & då skrek dom och frågade vad jag höll på med & då sa jag att dom sa att man inte kan springa. Dom ba '' men vfr lyssnar du på dom då??''. Det var ju typ 5-6 st som skrek samtidigt så jag visste inte vad jag skulle göra. ajaa nu ska jag logga in på fb & kolla händelserna hade typ 11 st sen 1 vänförfr.. & typ 3 meddelanden. hejdåå ♥♥// Lina
 hattade ingen annan men iaf.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!