Saknar dig redan! <333

Hejhej. Idag så var det en bra dag tills vi kom hem för då berättade pappa att vi ska ta bort Alva på onsdag så det är inte kul! men idag så var jag,Lvi,Mikkis & Selma på stan och sen vart jag tvungen att cykla till mamma för pappa skulle komma och hämta mig. Sen åkte vi till Team Sportia & kolla på en ny cykelhjälm men det fanns bara i Large. Men det skulle komma in fler i slutet av veckan elr nästa vecka. Den är typ baby blå & har Paul Frank på sidan. Nu ska vi åka till mamma skriver sen :) // Lina <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Milla

Vad synd att ni ska ta bort henne :(

Blir du inte ledsen ?

Eller det är ju klart men jag är ledsen :(

2011-05-09 | 22:38:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!