Skolan snart ;)

Hej !
Nu har våran dator äntligen kommit :D
Igår var jag och slingade och klippte håret på Maggis hårvård,
blev jättenöjd !
Ska snart upp ti skolan , ska sova där (bara tjejerna)
Här kommer lite bilder jag fotade:
För
e :


t-shirt - gina tricot 99 kr
kofta - H&M

efter :


ser ni slingorna ?
ljusbrunt blev det ;)
och så klippte jag på längden och lugg :D
blev väldigt nöjd .
fast den första bilden var så bra och andra baiz men skit i det x)

Skriver mer imorn ska möta Mickis,Liv & Lina :D

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jonna

guud vad piffigt det blev! jag läser eran blogg varje dag men vfr vill du ta bort den???

:) / Jonna

2011-05-15 | 16:29:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!