Svar på kommentarer

HAHA jag fattar inte nån av kommentarerna,fast en är typ på spanska så x)

Olaitomine   om Hej!:

Uno straise Qatro single sais, thanx

Svar : eh va ? x)
Försökte översätta men asså det gick inte haha ;9
Hjälp mig ^^

 

                       

NOWNA - NWNA.BLOGG.SE om Hej!:

Hej!Ja tack för att du sa det, men jag kom ihåg vad jag skrev :D gör en liten undersökning för mitt projektarbete .. okej tack :D och en fråga till, använder du mycket smink? och vad r mycket smink för dig? kram och tack igen


Svar :
haha va ? x)
Asså känner mig dum men tack för vad ?
Vad har jag sagt ?
Tack för vad (igen) ?
En fråga till,vad har du sagt förr ?
Tack för vad ?
HAHA förlåt förklara för mig vad du menar :)

//Selma ♥



Ps : Jag skrev inlägget ni kommenterade för typ ett år sen xD

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!