Svarar iaf ;)

      

                                                 NOWNA - NWNA.BLOGG.SE om Hej!:

Hej!Ja tack för att du sa det, men jag kom ihåg vad jag skrev :D gör en liten undersökning för mitt projektarbete .. okej tack :D och en fråga till, använder du mycket smink? och vad r mycket smink för dig? kram och tack igen

Svar:
(det med smink)
1. Nej jag sminkar mig inte ;)
Mest för jag orkar inte sen är jag inte så jättebra på det ^^

2. Typ 1 kg foundation + asmkt mascara och typ läppstift + puder osv.
Men jag tycker mest om när det är bara lite , typ lite mascara ,läppglans och nån ljus
ögonskugga (?) :)
Men ja jag sminkar mig inte .

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!