They might be bigger,but we are faster and never scared

Torsdag:

Städade rummet på norrbyskär.
Åkte färja tillbaka till Umeå och buss sen.
Åkte till vandrarhemmet och fick våra pengar.
Jag gick med Moa,Mickis,Alva & Ida.f.
Vi gick först till djurmagazinet och jag köpte drops till råttorna :)
Sen gick vi omkring och jag köpte dethär:

Paris Hilton parfym - Åhlens 199 kr.
Luktar supergott ♥

tvättgelé - Åhlens (kommer inte ihåg priset)

''college'' tröja - Bik Bok 149 kr

Halsband som man fick i en ''bag'' när man handlat över 200 kr.
på bik bok då ;)



Tunika - Bik Bok 99 kr.

Sandaler - H&M 199 kr.


Armband - Ur & penn 69 kr.




hårband - Glitter (kommer inte ihåg pris)
Älskar den ! :D ♥

Sen gick jag,ida & mickis och åt sushi :)
Hade aldrig smakat det men det var jätte gott ;p

jag beställde california rolls - 75 kr.

.
Vi gick tillbaks till vandrarhemmet och bytte om sen
gick vi ut igen.

Fredag :
Steg upp 4.
Vi åkte buss till tågstationen i Umeå och fick
vänta ca 2 h.

Liv.
Sen åkte vi till boden.
och så hem till Kiruna,kom hem typ 3.

//Selma ♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!