Work of art

Hello :D
Lyssnar på Work of Art - Demi Lovato,jättebra ♥
Det var ganska kul å sova på skolan igår.
Vi körde jaga,kurragömma me dunk och sen så .....
.....städade jag,moa & mickis, HAHA ^^!
Ne men vi sopade,skurade & torkade borden hehe..
Det var as dammigt så ja jag och mickis städade lite där vi sov också.
Jag sov typ ensam i rasthallen på en soffa och alla andra sov i kuddhörnan ^^
Det var för det stank f. an. jätte äckligt där , det var varmt och
så kollade dom en film med typ as hög volym -.-
man ba tack för att jag får sova , heh..
Sen kollade vi paranormal activity 2 , den sög ju.
Var det på seriöst allvar en skräckis ??
det ända jag blev rädd av var när en dörr slogs igen haha .
Sen gick jag hem,duschade och så åkte jag ,liv,lina & mickis
till järnvägsparken ett tag.

rasthallen.


där sov jag ^^


orkade inte rotera.
hittade en fjäril när jag gick hem.
Den var helt stilla när jag kom nära :)

dagens outfit kommer snart.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!