a relationship is not a test so why cheat?

Hej, idag så har jag vart med Fatih som ni kanske vet. Vi var på stan och jag köpte lite grejs som jag inte kan lägga upp för min kamera har damp så jaa. Imr vet jag inte vad som händer men ska nog försöka få tag på Maja
fast jag har redan försökt med det nu men hon svarar inte tyvärr :( Hahah nej men idag så har jag ju
haft ridning och jag fick rida Tara och hon skenade en gång och var på väg att göra det typ fyra
gånger till så jaa.. Ska nog sluta rida efter jul, det är inte lika roligt längre. Haha nej men ska
skaffa mig ett liv så jaa skriver senare :)
//Lina


Tyckte den var urgullig elr vad tkr ni?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!