Dagens outfit.

Hej.
Kul att man vaknade kvart i 7,fixade sig och så gick det ännu snabbare än de brukar,sen så kommer man på att man har sovmorgon -.- Så börjar om 50 min,så jag har ett tag på mig.
Idag ska Jimmy komma hit och hämta våra biljetter,lösa in dom sen för vi hinner inte,slutar halv 4 och bion börjar 7,men är ganska säker på att vi får biljetter,fanns typ 30 platser kvar igår när de var stängt,så tror inte nån har hunnit köpa än ;)
Men längtar ihjäl mig..
Såhär ser jag ut idag.
(dåliga bilder för det är så mörkt nu)

Mörkgrön stickad tröja - från KappAhl 249 kr (eller 299 kommr inte ihåg)

jagvet,tjockis fingrar.
Ring från KappAhl den med - 40 kr.

ful bild !
Men fick öronhängena av Mickis :) Från ur & penn.

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zandra

Kikar in och önskar en bra dag :D

2011-11-17 | 13:36:38
http://zandrajonsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!