New York - bilder ♥

Här är de mesta bilderna från New York :

Där vi bodde på Manhattan

Fanny.

Typ vid central park.





Nästan vid Time Square..
Time Square.

-

-

ground zero (''nya'' world trade center)





typ mer än hälften av alla bilar var taxibilar ;)

Empire State Building.
Man åkte upp till 86:e våningen :-)









Vart man åkte ifrån,till Ellis Islan (åkte förbi statue of liberty,asså frihetsgudinnan men låter bättre så ;))


Time Square.


Hahaha.

min kompis.

Central Park :



Orkar inte ladda upp bilderna från Madame Tussauds.
Men imorn kommer bilder på allt jag köpte om jag orkar ;)
Har typ 2/3 prov denhär veckan så vet inte om jag hinner blogga så mkt men ska försöka.
//Selma ♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Coola bilder, coolt att ha varit i NY !!!

2011-11-15 | 16:20:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!