piss

Haaajsan, Har inte bloggat på evigheter man har inte haft lust.. Vet inte vad som flög i mig med att inte blogga..
Vet ni en annan sak som är pissig?! Selmas persent har inte kommit ännu och hon fyller ju år på söndag! Men jag kan inte säga vad men har en annan som hon kmr att få sen när den kommer så får hon den andra. Känner mig
lite arg för jag beställde den för liksom en vecka sen men inte har den kommit ännu! Från det här till en annan sak, Igår så har jag vart med Lowa och Agnes. Det var kulelikulit. Vi skulle gå ner till stallet och kolla till Fonzie för han har igår trampat på en spik som gick genom hoven :'( Om ni inte visste så är Fonize Lowas sköthäst.
Han är så gullig! Ska nog snart sova är faktiskt ganska trött. Puss♥//Lina


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!