sleepover!

Hejsan, har tyvärr inte bloggat på hela dan som ni märker men har inte vart inne påt datorn.
Men alldeles strax kmr Faith hit som ni märker så ska hon sova här.. Haha, vi ska nog dra och köpa godis
och hyra film senare. Men idag så har jag vart hos mommo och bakat dammsugare. Man kan tro att det är
svårt men icke det, lättare än jag trodde faktiskt! Hehe jäätte intressant jagvet.. Ska blogga senare om vilken film och sånt skit, nejmen kanske elr så blire imr först. Håller på att sticka ett par yllesockar på syslöjden och valde att
ta hem över lovet, som tur är så har man en mamma som kan sticka så hon hat hjälpt mig sticka. Ojsan nu kommer hon så jag måste dra nu, puss//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!