Aj lav yo

Hejsan har just vaknat elr steg upp tjugo över sju, vi börjar nio och då har vi först HEL sen idrott sen lunch sen slutar vi! Fifan vad chill, då ska jag och selma kolla prao plats på coop forum :)
Sen vet jag inte vad jag ska göra fören till kvällen för då blire streetdance fast jag ska nog bara kolla jag vet inte riktigt ännu ;) Har så mkt minnen från sommaren som jag aldrig har haft tidigare!  Om han läser det här nu så borde du fatta vad jag menar med rubriken men man kanske inte kommer ihåg det för jag sjunker sakta men säkert neråt.. Nu ska jag äta frukost och sen blire att packa gympa kläder sen beger jag mig mot skolan
jag skriver senare pusspuss//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!