I am closer to the clouds up here.

Hej :)
Har haft fullt upp idag så har inte hunnit blogga :/
SLutade tio över 2,då gick jag och Lina hem till henne och pluggade lite.
Sen hade jag gitarr,efter den åkte jag & pappa och köpte sand & en ''tuggpinne'' till råttorna,sen köpte jag lite saker som jag behövde från Coop å så hämtade vi ut råttornas nya bur.
Sen när jag kom hem åt jag middag,sen hjälpte jag Fanny och städa hela hennes garderob,fixa nya buren osv osv..
Har inte berättat men,för nån vecka sen så tuggade sig råttorna ut ur sin bur(ett hål) så ja,dom har vart i Fannys lilla ''walk in garderob'' ett tag nu D:
Så nu när buren kom så städa vi igenom den jätte ordenligt och så..
Men dethär köpte jag iaf:



Nytt Shampo + Balsam :D Hoppas dom är bra,dom såg fina ut å så,haha så ja..
Dom kostade 39 kr för båda,var nå erbjudande.

Bomulls pads :P ni vet,när jag tvättar bort sminket å tvättar ansiktet och så.

Haha massa pennor ti skolan :)
Ja vet ni ? Eller nej. Men i skolan så gick mitt skåp typ paj,asså spärren på insidan av dörren är borta så fick ett nytt skåp idag,flyttade in alla mina grejer osv,nu har jag iaf ett överskåp så det är bra ;)
Imorn ska jag å Lina å kolla så vi får praoplats på KappAhl,vi kollade igår men dom sa att vi skulle komma tbx på Torsdag när deras chef kommer å fråga.
Men prao har vi vecka 47 iaf :-)
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!