Maybe I'm a lonely girl who's in the middle of something,something you don't really understand.

Hej.
Vaknade typ 11.
Åt typ lite frukost sen,duschade och fixade mig lite.
Fanny har btw fixat mina ögonbryn idag :D
Är jättenöjd :)
Lyssnar på en ganska rolig låt : Popular Mechanics for Lovers - Beulah :)
Har oxå packat till Liv ,vad jag ska ha på mig iaf,längtar !
Ska dit snart och hjälpa Liv å fixa,sen ska vi fixa oss sen kommer dom andra vid 6 :)
Nu ska jag äta lite frukt för mamma tvinga mig,jag har tydligen inte ätit så mkt..
Här är iaf dagens outfit,ska lägga upp ''kvällens outfit'' sen typ ;)

- Ser helt död ut.
Linnet är från H&M 39 kr
Jeans från H&M
Skjorta från Vietnam.

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!