Mirror mirror on the wall what the heck happen?

Morsningkorsning!
Har vaknat ganska tidigt idag,
vid 11 tiden ska jag upp på stan och kolla på min systers
uppvisning. Sen åker jag till mamma och då kommer Mikkis dit så ska vi fixxa oss:D
Det ska bli sviin roligt ikv hoppas jag!
Jag vet redan vad jag ska ha på mig men ska hjälpa Mikkis.
Ska ta med en jätte fin tröja från Kurra till henne så ser vi ju om hon vill ha på den elr inte.
Kan lägga upp dagens outfit senare. Inte dom kläderna som jag har nu utan dom som jag ska ha på mig och om de går för Mikkis så kanske det blir en bild på henne med.
Nu ska jag och borsta tänderna men kan uppdatera senare
pussen// Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!