S.A älskar dig!

Hej har kommit hem vid tolvtiden har ju vart med Faith,Lowa & Frida :D Nog hade vi allt roligt men vi har inga kommentarer om vad.... he-he nej men det var ju fan kul ! Men nu ska jag snart gå och lägga mig men ska bara slänga in ett inlägg så det blir lite roligare att läsa ngt nytt. Imr så kanske jag ska vara med Mikkis men har inte bestämt ngt ännu för klockan är ju snart bara ett så jaa... Det är sp sjuukt skönt att ha loov elr vad tkr ni?
Om ni är normala så borde det vara heelt okej för er att det är lov ;D
Som ni märker så är jag lite trött så jag ska nog sova, tänk att snart ska Selma börja åka till New York och jag
sitta hemma och härska sönder.. Kommer ju sakna sönder henne har ju ingen att prata om som jag och Selma
pratar om. Det kan jag inte skriva på bloggen fast jag hade ju kunnat starta en ny blogg med lösen och sånt skit.
Neej det ska jag itne göra för då blire mindre bloggande här och det ska ju inte få hända! Nejmen vi syns ju säkert elr så rentutsagt så skriver jag imr pusselipuss påer//Lina

 visst är vi heelt normala.. Men bara så ni vet så får både jag och Selma plats där OCH man kan stänga dörren!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!