She can paint a lovely picture,but this story has a twist,her paintbrush is a razor and her canvas is her wrist

Hello.
Förlåt ggr 95768529305 för vi inte har bloggat sen...Torsdag. D:
Men har seriöst inte orkat starta datan.
Ihelg har jag å Lina busat ;) haha ne men på fredag sov Lina hos mig,sen sov jag hos Lina Lördag :)
Vi har spelat in massa filmer till the faboulus life of SelmaLina :D Så ni får hålla ut,dom kommer snart ;)
Idag har jag iaf vart hos Moa idag , hon fyller ju år :D ♥
Av mig fick hon ett svart linne,med knappar på och en rosett från Bik Bok :)
Vi typ fikade å spelade :)
Så ja..
Det har snöat ! I torsdag kom det säkert 10 cm snö :D
Har längtat så mkt efter vintern,och mina vinterjackor :)
Här är lite bilder:




HAHA inne i Linas hundbur,eller inte Linas men Nadjas(linas hund)
//Selma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!