She hurts and she cries,but you can't see the depression in her eyes because she just smiles.

Hej.
Vet att idag så har det det inte vart nån bra uppdatering.
Slutade först halv 4 -.-
Sen var jag med Lina typ ett tag,cyklade hem å åt middag sen gick jag ut med Gibzon.
Sen så har jag också gjort No-läxan som är till imorn,var inte så svårt ändå :)
Imorn är det iaf Fredag så det är skönt.
Idag hade vi So prov,haha först fick vi lägga alla mobiler i en låda,sen fick vi hålla upp händerna så GB(våran so lärare som egentligen hetr Gunn-britt) kolla så vi inte hade skrivit svar eller så nånstans.
haha.
Det gick rätt bra ändå.
Datan laggar så kan inte ladda upp bilder.
Men nu ska jag och Fanny spela lite Wii sen ska jag duscha,sova.

Inspirations bilder
Tumblr_lsajs0zt4e1qaobbko1_500_large

13b07_tumblr_lonphpiotk1ql1a4eo1_500_large

Ignoresana-30_large

Ignoresana-16_large

12722637622585_large

Tumblr_lkklvlebve1qhykaco1_500_large

Tumblr_lscro0tzyh1r34dito1_500_large

1401928148_5_vbbz_large

//Selma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!